24 października 2014r. uczniowie naszej szkoły wyruszyli na wycieczkę do Warszawy. W wycieczce wzięło udział czterdziestu jeden uczniów reprezentujących klasy trzecią, czwartą, piątą i szóstą. Organizatorem wycieczki była pani Barbara Piątek a opiekunami panie Renata Rybacka, Małgorzata Zarajczyk – Gorzko oraz pan Paweł Gozdek. Towarzyszył nam również pilot – przewodnik, przedstawiciel Biura Podróży „GULIWER" z Lublina.
Pierwszym punktem naszej wizyty w Warszawie był Stadion Narodowy. Weszliśmy na punkt widokowy, z którego podziwialiśmy płytę stadionu, trybuny, stanowiska komentatorskie.
Następnie trochę już zmarznięci w ten słoneczny, ale chłodny dzień udaliśmy się z wizytą do założonej w 1893 roku przez Emila Wedla pijalni czekolady. Tam delektowaliśmy się gorącym czekoladowym napojem.
Po degustacji wybraliśmy się na spacer po stolicy. Pan przewodnik oprowadził nas po ciekawszych miejscach. Zapoznał z ich historią, którą wzbogacał legendami. Mogliśmy się przekonać, że Warszawa to niezwykłe miasto nie tylko ze względu na burzliwe losy, lecz także ze względu na wyjątkowe piękno wielu miejsc.
Spacerowaliśmy po Placu Zamkowym z Kolumną Zygmunta, kościołem św. Anny i Zamkiem Królewskim oraz po Starym Mieście z Katedrą św. Jana, rynkiem z pomnikiem Syrenki, Barbakanem i pomnikiem „Małego Powstańca„. Przeszliśmy ulicą Krakowskie Przedmieście pod Pałac Prezydencki. Byliśmy również przy Grobie Nieznanego Żołnierza oraz w Pałacu Kultury i Nauki. Wjechaliśmy windą na najwyższe piętro. Mieliśmy możliwość podziwiać panoramę Warszawy.
Po takim dniu pełnym wrażeń, przyszedł czas na posiłek. Wszyscy z radością przyjęli wiadomość o wizycie w Mc Donald's. Podróż powrotna minęła szybko i bezpiecznie wróciliśmy do swoich domów.