Podczas obchodów Dnia Ziemi w naszej szkole w dniu 24 kwietnia 2018 r. wszystkie klasy z wielkim zaangażowaniem włączyły się w obchody tego święta pokazując tym samy jak ważna dla nas powinna być troska o środowisko, w którym, żyjemy. Zobaczcie sami! :)
24 kwietnia 2018 r. w naszej szkole odbyły się obchody Międzynarodowego Dnia Ziemi. Tego dnia uczniowie wysłuchali prelekcji z której dowiedzieli się m.in. genezy powstania Dnia Ziemi, problemów z jakimi zmaga się nasza planeta, a także sposobów w jaki możemy zapobiec jej dalszemu niszczeniu. Na koniec uczniowie wzięli udział w konkursie wiedzy dotyczący wyżej wspomnianych zagadnień.
W ZWIĄZKU Z BRAKIEM ZGŁOSZEŃ DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ NA DNI 30.04.2018 r. /poniedziałek/, 2.05.2018 r. /środa/, 4.05.2018 r. /piątek/ SZKOŁA PODSTAWOWA W KONOPNICY W W/W TERMINACH BĘDZIE ZAMKNIĘTA.
10 kwietnia 2018r. uczniowie klasy 3B udali się transportem komunikacji miejskiej MPK na wycieczkę do Lublina. Główną atrakcją wyjazdu był park trampolin „Mania Skakania”. Na uczniów czekali profesjonalni instruktorzy, którzy przeprowadzili krótką rozgrzewkę, aby uniknąć kontuzji podczas skakania. Zapoznali również uczestników z regulaminem sali oraz zasadami bezpieczeństwa. Następnie pod ich czujnym okiem rozpoczęły się niecodzienne zajęcia ruchowe. Zabawa była świetna. Każdy skakał, chodził po linach, ściankach wspinaczkowych, grał w piłkę oraz trenował ewolucje, lądując bezpiecznie w basenie z gąbkami. Uczniowie spędzili tam niezapomniane dwie godziny. Szaleństwo w parku trampolin zagwarantowało nagromadzenie pozytywnej energii oraz jeszcze lepszą integrację zespołu klasowego. Wycieczka była udana, nie brakowało uśmiechu i dobrej zabawy. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że muszą to koniecznie powtórzyć! Dziękujemy rodzicom, a szczególnie pani Oldze, pani Beacie i pani Ewelinie za zorganizowanie wyjazdu i opiekę w czasie wycieczki.
W ramach realizacji projektu „Razem odkryjmy świat programowania – szkolenia dla nauczycieli i uczniów z podregionu lubelskiego” uczniowie klas trzecich uczestniczą w zajęciach z programowania. „Cztery pory roku”, „Kot w labiryncie”, „Żuk i nietoperz”, „Zbijanie duchów piłeczką na punkty” czy „Spotkanie psa z kotem” to tylko niektóre tytuły gier i zadań. Młodzi mistrzowie kodowania bardzo chętnie korzystają z nowoczesnych technologii, które stały się nieodłącznym elementem codziennego życia, nauki i zabawy.